close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

יעוץ משכנתא- חובה אם אתם קונים דירה!

מערכת שורשיט טבת, תשעו31/12/2015

תופעה- אף אחד לא לוקח משכנתא, בלי יועץ משכנתא שיכול להביא לכם את המשכנתא הכי טובה מכל הבחינות

תגיות:

האמון בבנקים והתפיסה הרווחת שהבנק תמיד צודק, שאנחנו זקוקים לו ושאנחנו תלויים בו גרמה במשך שנים לאנשים לקבל

את המשכנתא שהציעו להם, בלי להתווכח, בלי להוריד את שערי הריבית, בלי לבדוק במקומות אחרים. עכשיו התלות הזו כבר לא קיימת ואף אחד לא לוקח משכנתא, בלי יועץ משכנתא שיכול להביא לכם את המשכנתא הכי טובה מכל הבחינות, הן מבינת היקף המשכנתא, תנאי ההחזרה מספר השנים ועד הריבית הכי נוחה שיש בשוק המשכנתאות.

יועצי משכנתא יש לציין, זה מקצוע של השנים האחרונות. עד לפני כמה שנים, לא היו יועצי משכנתא ואם היו, הם ישבו בבנקים והציעו לציבור את המשכנתאות של הבנקים שלהם כלומר- הם עשו שירות לבנק אבל לא לציבור.

לא לוקחים משכנתא בלי יועץ משכנתא. נקודה.

האינטרסנטיות של יועצי המשכנתאות בבנקים, כל אחד בבנק בו הוא ישב, הובילה למחשבה כי יש לקיים תחרות בין הבנקים, להציע כל מיני משכנתאות מכל מיני סוגים ובכל מיני ריביות, כאשר הציבור שלא אמור להבין במשכנתאות יכול להיוועץ אם כך ביועץ משכנתאות כדי לדעת מהי המשכנתא הכי טובה והכי נכונה עבורו.

מתוך התחרות ומצרכי השיווק, נולד המקצוע יועצי משכנתאות ויש בזה גם משהו מאוד נוח. הם עושים את כל הבירורים בשבילך, בודקים בכל הבנקים, ומציעים לך את המשכנתא הכי טובה.

רוב הציבור לא מבין במשכנתא- יועץ משכנתאות כן!

בגלל התלות במשכנתאות הבנקים ובכלל, נוצר מצב שמי שהיה זקוק למשכנתא לקח את המשכנתא הראשונה שהציעו לו. היום זה לא המצב. נכון שהבנקים הם אלה שמעניקים משכנתאות, ואליהם הצטרפו עוד כל מיני חברות מימון חוץ בנקאיות שמעניקות משכנתאות, אבל מי באמת מבין במשכנתא. בפריסה של התשלומים, מה נכון ומה לא? איך תצמח הריבית ולכמה עלולה להגיע ומהי המשכנתא הכי טובה.

בעיקרון אם אתה לא איש כלכלה והון, אתה לא אמור להבין במשכנתאות ולכן אתה זקוק ליועץ משכנתאות שימליץ לך על העסקה הכי טובה. יועץ משכנתאות מן הסתם מצוי בכל סוגי המשכנתאות, מכיר את כל הגופים הכלכליים המעניקים אותם, ויכול לתת לכם את ההמלצה הכי טובה.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה